

Blåkläder HEROES
en støtteordning for hverdagshelter
For å lykkes, må man våge å feile. Våre helter er de som våger å ta sjanser, tør å utfordre gjeldende systemer, og har et brennende engasjement for det de tror på. Kjenner du deg igjen? Da kan det hende du er en av oss!

Hva er Blåkläder HEROES?
Blåkläder HEROES er en sponsor- og støtteordning der enkeltpersoner, idrettslag og andre grupper kan søke om økonomisk støtte fra Blåkläder for ett år av gangen.
Blåkläder står for verdier som kvalitet, nytenkning, angrepslyst – og ikke minst motet til å gå foran og tenke annerledes. Prosjekter og personer som søker støtte bør derfor kjenne seg igjen i noen av disse verdiene.
Det er ingen øvre eller nedre aldersgrense for hvem som kan bli en del av Blåkläder HEROES, men alle som sender inn søknad må ha fylt 18 år.
Søknader kan sendes inn hele året, men vurderes kun én gang i året. Heroes støtte- og sponsorordning velger ut mottakere hver vår. Søknadsfrist er 1. januar. Du får svar på din søknad senest innen 1. mars.


Om Blåkläder
Blåkläder har siden 1959 produsert arbeidsklær av høy kvalitet. I dag er vi en av de største aktørene på det globale markedet, og vi søker stadig å utvikle oss og sprenge nye grenser. Vi lener oss ikke tilbake, men jobber konstant med videre utvikling – både når det gjelder produktene våre, måten vi jobber på, og oss selv.
Vi vet at for å lykkes, må man våge å feile. Derfor gjør vi nettopp det. Vi våger, feiler – og lykkes heldigvis også med jevne mellomrom. Vi startet som outsideren og rebellen, og er i dag regnet som en av de mest etablerte profesjonelle aktørene på markedet. For oss er det viktig å leke og utforske, og samtidig kunne ta arbeidet sitt seriøst og være profesjonell til fingerspissene.
Det er denne kombinasjonen som har fått oss dit vi er i dag.

Kontakt oss
Har du spørsmål om Blåkläder HEROES som du ikke har funnet svaret på her?
Send oss spørsmålet ditt, så hører du fra oss:
anja.lokke@blaklader.com
DISSE STØTTER BLÅKLÄDER

Underverket
Lokalene til den nye Gastro-baren Underverket var i industrielle tider et sveiseverksted. Underverket har valgt å la fortiden bli med videre, og lokalet inneholder derfor blant annet teglstein fra det opprinnelige bygget.
– Det er fantastisk at Underverket har valgt å ta vare på historien i veggene, sier Key Account Manager i Blåkläder, Pål Andreassen.
For Blåkläder var det åpenbart at Underverkets industrielle stil og historie passet godt med deres egen industrielle historie – og ikke minst deres verdier. Blåkläder har derfor gått inn i et samarbeid med Underverket, der de kler opp pubens servitører og bartendere med plagg som passer inn i det rustikke miljøet.

BYLAGSPROSJEKTET MOSS
Bylagsprosjektet er et fellesprosjekt der de beste spillerne i byen samles og gjennomfører felles treninger, kamper og turneringer. Dette gjør at de spillerne som er lengst fremme i sin aldersgruppe i sin klubb, får en ekstra trening i uken med litt høyere kvalitet og nivå enn de normalt har i sin egen klubb.