BLÅKLÄDER
FAQ

Spørsmål og svar på de vanligste stilte spørsmålene

SVAR PÅ VANLIGE SPØRSMÅL OM VÅRE PRODUKTER

Daglig får vi spørsmål rundt våre produkter, kvaliteter, markedsføring mm. Vi har samlet de vanligste spørsmålene vi får nedenfor så dere enkelt kan få svar på dem. Har du egne spørsmål send dem gjern til oss på salg@blaklader.com


HVA INNEBÆRER LIVSTIDS GARANTI PÅ SØMMENE?

Om sømmen på plagget revner, reparer vi det eller gir deg et nytt.
Blåkläder er nemlig alene om å gi livstidsgaranti på sømmene. Profesjonelt personale og moderne maskiner gjør garantien mulig. Hvis en søm sprekker, reparerer vi den eller skifter ut plagget, forutsatt at den ikke er revet opp eller blitt slitt av skarpe kanter eller verktøy. Plaggets levetid regnes til det slites hull i stoffet eller det generelt har tjent sin funksjon som plagg. Kontakt butikken hvor du har kjøpt dine produkter for reklamasjon

HVOR KAN JEG LASTE NED HØYOPPLØSTE BILDER AV BLÅKLÄDERS PRODUKTER?

For å laste ned høyoppløselige bilder, søk opp det produktet du ønsker bilde av, og trykk på fanen «HØYOPPLØSTE BILDER».

HVA ER EPS FORMAT?

EPS er et bilde format brukt for trykking og som støtter vektorisert grafikk. Våre EPS bilder er høy oppløste, 300 dpi RGB. Bildene har “cutting lines”.

HVA ER JPEG FORMAT?

JPEG er et bilde format som blir brukt på internett og kan også brukes i Microsoft Office, for eksempel. Bildene er lav oppløste for å ta opp så lite plass som mulig og skal helst ikke brukes til trykking.

HVORDAN KAN JEG BLI SPONSET AV BLÅKLÄDER?

Hvert år sponser Blåkläder en håndfull sports- og kulturarrangementer. Send en e-post til salg@blaklader.com, fortell oss om deg selv eller teamet ditt og send oss et sponsorforslag.

KAN JEG FÅ TAK I BLÅKLÄDERS GAMLE REKLAMEFILMER?

På våre hjemmesider publiserer vi hele tiden aktuelle kampanjer, men send en mail til salg@blaklader.com om det er noe annet dere ønsker å få tilgang på så mailer vi deg det når vi har anledning.

HVOR KAN JEG KJØPE BLÅKLÄDER?

Kontakt våre selgere for mere informasjon ang. vår distribusjon. Du finner telefon nummer og epostadresser til selgerne herHer finner du en oversikt over våre forhandlere.

HVORDAN KAN JEG BLI EN BLÅKLÄDER FORHANDLER?

Kontakt våre region sjefer for mer informasjon ang. distribusjon. Du finner mail og telefonnummer her.

HVA ER LEVERINGSTIDEN TIL BLÅKLÄDER?

Hvis butikken din bestiller hos lageret vårt før klokken 9.30, sendes varene samme dag. Leveringstid varierer avhengig av hvilket land leveransen er til. Det kan ta lengre tid hvis plagget skal profileres.

I HVILKE LAND FINNER JEG BLÅKLÄDER ARBEIDSTØY?

Utover vårt norske marked finner vi representanter i Sverige, Finland, Danmark, Ireland, England, Tyskland, Estland, Nederland, Belgia, Sveits, Østerrike, Italia, Frankrike, Spania, Ungarn, Romania, Island, USA, Canada, Polen og Tskjekkia.

HVOR FINNER JEG MIN NÆRMESTE FORHANDLER?

Du kan søke etter forhandlere nær deg på vår Finn butikk side. For å finne forhandlere rundt om i verden ber vi deg ringe ditt respektive landskontor. Kontaktinformasjon finner du på ditt lands hjemmeside eller kontakt våre selgere i Norge.

JEG VIL REKLAMERE PÅ ET PRODUKT, HVORDAN GJØR JEG DET?

Forhandleren returnerer det til Blåkläder som bedømmer om plagget skal repareres eller byttes ut ved fabrikkfeil. Det er viktig av feilvarer blir sendt tilbake til Blåkläder så vi kan undersøke og rette opp feilen for fremtiden.

TELEFOON:

0032 (0)15 64 10 60

FAX:

0032 (0)15 64 10 69

Blåkläder Hoofdkantoor

Wayenborgstraat 27 bus 2 (Zone C)

B-2800 Mechelen

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 08.30 - 17.00

Vrijdag: 08.30 - 15.00

Zaterdag en zondag gesloten

Bezoekadres

Wayenborgstraat 27 bus 2 (Zone C)

B-2800 Mechelen


© 2021 BLÅKLÄDER AB. All rights reserved.