BLÅKLÄDER
FAQ

Lurer du på noe om Blåkläders produkter? Her finner du svar på de spørsmålene vi får oftest. Om du ikke finner svaret på ditt spørsmål, kan du selvsagt kontakte oss.

SVAR PÅ VANLIGE SPØRSMÅL OM VÅRE PRODUKTER

Vi får ofte spørsmål rundt våre produkter, kvaliteter, og selskapet. Vi har samlet de vanligste spørsmålene vi får nedenfor så dere enkelt kan få svar på dem. Har du andre spørsmål, send dem gjerne til oss på salg@blaklader.com


HVA INNEBÆRER LIVSTIDSGARANTI PÅ SØMMENE?

Om sømmen på plagget revner, reparer vi det eller gir deg et nytt plagg.

Blåkläder er nemlig alene om å gi livstidsgaranti på sømmene. Profesjonelt personale og moderne maskiner gjør garantien mulig. Hvis en søm sprekker, reparerer vi den eller skifter ut plagget, forutsatt at den ikke er revet opp eller blitt slitt av skarpe kanter eller verktøy.

Plaggets levetid regnes til det slites hull i stoffet eller det generelt har tjent sin funksjon som plagg. Kontakt butikken hvor du har kjøpt dine produkter for reklamasjon

HVORDAN REPARERER JEG FREELOCK PÅ EN BLÅKLÄDER-SKO?

Om freelocken på dine vernesko fra Blåkläder trenger reparasjon, kan du finne både skriftlig guide og video-guide på hvordan du kan reparere freelocken selv her. Har du ikke alt du trenger? Du finner reparasjonssett til dine vernesko her.

HVORDAN KLER JEG MEG I REGN?

Når du jobber utendørs i regnvær, er det viktig at plaggene du har på deg beskytter deg fra å bli våt og kald. Derfor har vi laget en guide til hvordan du kan kle deg best mulig før du går ut i regnet.

HVOR KAN JEG LASTE NED HØYOPPLØSTE BILDER AV BLÅKLÄDERS PRODUKTER?

For å laste ned høyoppløselige bilder, søk opp det produktet du ønsker bilde av, gå inn på produktsiden og se i menyen under bilde på «høyoppløselige bilder».

HVORDAN KAN JEG BLI SPONSET AV BLÅKLÄDER?

Hvert år sponser Blåkläder en håndfull sports- og kulturarrangementer. Fyll ut skjemaet på denne siden for å søke om støtte.

HVOR KAN JEG KJØPE BLÅKLÄDER?

Kontakt våre selgere for mere informasjon. Du finner telefonnummer og e-postadresser til selgerne her. Ser du etter en forhandler? Her finner du en oversikt over våre forhandlere.

HVORDAN KAN JEG BLI EN BLÅKLÄDER-FORHANDLER?

Kontakt våre regionsjefer for mer informasjon angående distribusjon. Du finner kontaktinformasjonen deres her.

HVA ER LEVERINGSTIDEN TIL BLÅKLÄDER?

Hvis butikken din bestiller hos lageret vårt før klokken 9.30, sendes varene samme dag. Leveringstid varierer avhengig av hvilket land leveransen er til. Det kan ta lengre tid hvis plagget skal profileres.

I HVILKE LAND FINNER JEG BLÅKLÄDER-ARBEIDSTØY?

Utover vårt norske marked finner vi representanter i Sverige, Finland, Danmark, Ireland, England, Tyskland, Estland, Nederland, Belgia, Sveits, Østerrike, Italia, Frankrike, Spania, Ungarn, Romania, Island, USA, Canada, Polen og Tskjekkia.

HVOR FINNER JEG MIN NÆRMESTE FORHANDLER?

Du kan søke etter forhandlere nær deg på vår “Finn butikk“-side. For å finne forhandlere rundt om i verden ber vi deg ringe ditt respektive landskontor. Kontaktinformasjon finner du på ditt lands hjemmeside eller gjennom å kontakte våre selgere i Norge.

JEG VIL REKLAMERE PÅ ET PRODUKT, HVORDAN GJØR JEG DET?

Forhandleren du kjøpte det av returnerer det til Blåkläder som vurderer om plagget skal repareres eller byttes ut ved fabrikkfeil. Det er viktig av feilvarer blir sendt tilbake til Blåkläder så vi kan undersøke og rette opp feilen for fremtiden.

Blåkläders hovedkontor

Postboks 188

1501 Moss

Åpningstider

Man-Fre 08:00-16:00

Besøksadresse

Solgaard Skog 110

1599 Moss

© 2024 Blåkläder AS/AB - forbeholdt alle rettigheter.