poster
KJØPSGUIDEFOR BLÅKLÄDER

Lei av de slitsomme bestillingsprosessene? Da har du og bedriften din kommet til rette sted. Her kan du starte ditt nye, strømlinjeformede og effektive liv ved å ta kontroll over situasjonen med din egen skreddersydde nettbutikk.

EN BEDRE MÅTE Å GJØRE DET PÅ

Med en egen nettbutikk kun for din bedrift, får du bedre oversikt, service, effektivitet, fleksibilitet – og det er enklere å ta de rette valgene. Når alle ordrene dine er loggført, kan du enkelt sjekke kostnader på både selskaps-, avdelings- og ansattnivå.

Spar tid og penger med tilgang til alle produkter i Blåkläders fulle kolleksjon – kun et klikk unna. Nettbutikken gjør hele ordreprosessen mer strømlinjeformet, slik at du får kontroll og redusert administrasjon.

Du kan dele utvalget som er unikt for din bedrift inn i ulike avdelingers aktiviteter. Ansattoversikt og autorisasjonsflyt er andre smarte og fleksible muligheter du får tilgang til.

Hvis du kunne tenke deg bedriftens logo trykt eller sydd på arbeidsklærne, inkluderer nettbutikken en løsning hvor du kan angi hvor på klærne logoen skal plasseres.

MINDRE TRØBBEL OG ØKT EFFEKTIVITET – LA DINE ANSATTE FÅ JOBBE MED DET DE KAN BEST.

ALLE DINE ARBEIDSKLÆR PÅ ETT STED

Du vil ha tilgang til alle produkter i Blåkläders sortiment. Du kan bestille alt du trenger med et enkelt klikk.

SPAR TID OG PENGER

Du kan strømlinjeforme ordreprosessen for bedriften din, og la dine ansatte gjøre den jobben de gjør best. Trøbbel og ineffektivitet vil snart bli et fjernt minne.

RASKE LEVERINGER OVER HELE VERDEN

Med skyhøy leveringspresisjon er vårt løfte til deg at vi alltid vil sørge for at arbeidsklærne dine leveres som avtalt.

LETT FOR BRUKERNE
KOSTNADSEFFEKTIVT FOR BEDRIFTEN

For å sikre at det å bestille arbeidsklær er enkelt for brukerne av systemet, har vi strømlinjeformet prosessen.

  • Lagrede størrelser for alle plagg som er tilgjengelig for raske ordre
  • Personpakking for enkle ordre direkte til garderobeskap
  • Rask-ordre-mulighet for å gjennomføre prosessen med å bestille nye arbeidsklær på få sekunder
  • Ordrehistorikk og forventet leveringsdatoer med forvalgte felter

MINDRE ADMINISTRASJON FOR DEG.
MER TID TIL ANDRE TING.

  • Kraftige verktøy til å holde kontroll og raskt få overblikk over alle ansatte
  • Oversikt over plagg og tilhørende logo/utsmykning pr avdeling
  • Enkelt overblikk over alle kjøp foretatt av sluttbrukere
  • Beløpsgrenser for å kontrollere kostnader
  • Ordregodkjenning og kraftige ledelsesverktøy
  • Full kontroll over alle arbeidstøykjøp
poster
FINN DIN IDENTITETMED VERDIBASERTE TJENESTER

Noen ganger er det detaljene som avgjør. Det er spesielt sant når det gjelder dine verdibaserte tjenester (VAS). Finn din bedrifts sanne identitet ved å kle dine ansatte i den.

GJØR BEDRIFTEN DIN SYNLIG MED VALUE ADDED SERVICES

Hva hadde et fotballag vært uten en klubblogo? Arbeidstøyet sier mye om hvem du er, både som fagperson og bedrift. For å sikre at alt gjøres riktig, gjør vi alt arbeidet selv. Våre Value Added Services (VAS) inkluderer blant annet trykk, brodering eller spesialtjenester som forlengelse og forkortelse av bukser, påsett av refleks, personlig tilpassede pakker – og enda mer. Vi sørger for at din bedrift tar seg godt ut!

Blåkläders hovedkontor

Postboks 188

1501 Moss

Åpningstider

Man-Fre 08:00-16:00

Besøksadresse

Solgaard Skog 110

1599 Moss

© 2024 Blåkläder AS/AB - forbeholdt alle rettigheter.